expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass + " " + data:blog.pageType' oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false'>

Pierwszy dzień jesieni, fotki balkonu...

czwartek, 22 września 2016


W związku z tym iż dziś przypada ostatni dzień kalendarzowego lata  postanowiłam skorzystać z ciepłego i słonecznego dnia i uchylić rąbka tajemnicy mojego pierwszego balkonu..bo jak wkrótce się dowiecie mieszkam w domu od niedawna 
Niestety nie jest on jeszcze do końca wykończony brakuje barierek, deski...
 Pomysł narodził się poprzez chęć stworzenia własnego przytulnego miejsca, nietypowych a zarazem tanich mebli...




Moi sąsiedzi na swoich balkonach mają głównie suszarki do prania i rowery, jednak ja nie zamierzam iść ta drogą .
 Całą przygodę  zaczęłam od przeglądania Internetu w poszukiwaniu inspiracji

Jednak niestety po przejrzeniu wielu stron z meblami,i dodatkami postanowiłam sobie odpuścić na razie zakup gotowych mebli 
Praca nad pomalowaniem palet..które zabrałam mężowi trwała kilka dni ...niestety kilka warstw białej farby trzeba było nałożyć :)
A w resztę przedmiotów  powoli się zaopatrzyłam w  w sklepach typu Pepco,KiK,Ikea,Jysk..
wybór przedmiotów nie był przypadkowy,kierowałam się funkcjonalnością a także możliwością użytkowania ich w zimie w domu :)
 

Prześlij komentarz