expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass + " " + data:blog.pageType' oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false'>

Najpiękniej zaaranżowany balkon 2016 konkurs w gazecie Moje Mieszkanie i moja wygrana !!!

czwartek, 6 października 2016




gazeta Moje mieszkanie aktualny  nr  11/2016

Mój balkon





Cóż to była za niespodzianka kiedy Pani redaktor gazety Moje Mieszkanie zadzwoniła do mnie aby poinformować mnie o tym iż znalazłam się na liście laureatów konkursu na Najpiękniej zaaranżowany balkon 2016.

Konkurencja w tym roku była ogromna. Przeglądałam wszystkie zamieszczone zdjęcia i myślałam gdzie ja?! 
 Postanowiłam jednak  zdobyć się na odwagę i  spróbować swoich sił.

I jak się właśnie  okazało, się że przypadło mi 3 miejsce! 

Jest to bardzo wspaniała informacja, że komuś moje pomysły i aranżacje przypadły do gustu.

Bardzo dziękuję  
 A mój skrawek balkonu można zobaczyć w starszych postach.


 
Moje mieszkanie nr 11 2016

Prześlij komentarz