expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass + " " + data:blog.pageType' oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false'>

IKEA - dlaczego uwielbiam robić tam zakupy

środa, 12 października 2016





 
Katalog IKEA 2017





Na czym polega fenomen mebli i dodatków Ikea? 

Firma założona w Szwecji, marce przyświeca skandynawska idea niebywałej funkcjonalności.  
IKEA doceniana jest z uwagi na dostępność produktów, modny design oraz przystępne ceny. A to  wszystko daje to możliwość  stworzenia niepowtarzalnych wnętrz.

Wielokrotnie już przekonałam się, że również  można stworzyć samemu niezłe cuda za pomocą ich mebelków, dodatków i rozmaitych patentów wyczarować.


Uwielbiam i posiadam  kanapy z Ikei
 Są one  niesamowicie wygodne, a zdejmowanie pokrowce ułatwiają utrzymanie ich w czystości a udekorowanie  poduszkami  od razu nabierają  innego charakteru.
  
Od września pojawił się nowy katalog na rok 2017, ja miałam możliwość zapoznania się z nim chwile wcześniej będąc w Szwecji.


Styl  produktów IKEA wpisuje się idealnie  w mój gust, poniżej kilka zdjęć rzeczy które posiadam i które polecam !!
 



Stożki papierowe z  IKEI
Lampa z IKEI

Biały kwietnik z IKEI

Lustro z IKEI
Dywanik z IKEI
                                    

Bateria Glitran jestem z niej zadowolona i zakochana

Konsolka z IKEI 

Prześlij komentarz