expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass + " " + data:blog.pageType' oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false'>

Jesienne migawki z domu

poniedziałek, 7 listopada 2016

Jak Wam mija jesień?

 Te ostatnie mokre i zimne dni  działają na mnie  przygnębiająco... ja nie lubię takiego oblicza jesieni 
Za oknem  deszczowo i mgliście z wietrzyskiem co urywa głowy





 Nie ma sprawdzonego sposobu na to aby zaaranżować wnętrze w jesiennym stylu.

 Musimy zdać się na własny gust i nieco poeksperymentować.

 Niezwykle istotne jest to, by wraz ze zmieniającymi się porami roku - odmienić swoje wnętrza.

  Wystarczy  zadbać o odpowiednie dodatki oraz dekoracje  typowe  dla jesiennej pory roku. 

 Jesienne pomieszczenia powinny wyglądać tak, aby chciało się w nich przebywać.
 A zatem zachęcać ciepłem - odpowiednie oświetlenie nada cudownego klimatu  

 Ważny jest też piękny zapach, który roztacza aurę jesieni -osobiście wybrałam  markę Yankee Candle 


 W moim domu również  króluje wrzos i mech, w trochę nietypowych miejscach.








 Dużo pomysłów chciałabym Wam pokazać, ale czasu mi brakuje, tak więc wszystko w odpowiedniej chwili
  Dziękuję za Wasze odwiedziny jak zawsze, bardzo się cieszę że jesteście i zaglądacie, a za zostawione komentarze dziękuję , bo utwierdzają mnie w tym co robię





Prześlij komentarz