expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass + " " + data:blog.pageType' oncontextmenu='return false' ondragstart='return false' onselectstart='return false'>

Ławka we wnętrzu

niedziela, 22 stycznia 2017



Dzisiaj  będzie o ławkach, ale nie tych stawianych na zewnątrz..
 Chodzi mi o ławkę we wnętrzu np. w salonie, w kuchni, korytarzu....
Co zatem powiesz na... domową ławkę?



 Ławka we wnętrzu wcale nie musi być niepasującym do niczego elementem, wręcz odwrotnie - różnorodność materiałów i kształtów umożliwi Ci idealne dopasowanie do Twojej stylistyki.  


Ławka w sypialni
Ostatnimi czasy niezwykle popularne stało się lokalizowanie ławki na froncie łóżka. 
Takie rozwiązanie jest niebywale funkcjonalne

 Dzięki umiejscowieniu ławki w tym miejscu, bez problemu założymy problematyczne elementy naszej garderoby.
 Może nam ona również służyć jak zwykły „podajnik” 








Ławki estetyczne i pożyteczne 

Czy ławka we wnętrzu może być bardziej pożyteczna ponad to, że daje nam chwilowy relaks?

Jasne, że tak! 


Ławka ze schowkiem to idealne połączenie strefy wypoczynkowej z nieinwazyjnym meblem przechowującym nadmiar przedmiotów, ubrań i akcesoriów.


zakupiona na allegro


 Kolejna ławka na której uwielbiają zasiadać moje koty jest 

 
zakupiona na allegro








I ostatni mój nabytek ławka do salonu świetnie sprawdza się na imprezy , 
 by pomieścić wszystkich ..




zakupiona w sklepie internetowym


Jakie  ławeczki Wam się podobają ?


Gdzie byście je wstawili?


Dla mnie to fajne i oryginalne rozwiązanie w każdym wnętrzu.

Więc trudno mi się zdecydować :)

Prześlij komentarz